باید بیمار بیماری مزمن کلیه با کراتینین دیالیز 4.3 نگاهی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باید بیمار بیماری مزمن کلیه با کراتینین دیالیز 4.3 نگاهی

باید مزمن کلیه بیمار بیماری با کراتینین 4.3 را دیالیز؟ در واقع، برای افراد مبتلا به این وضعیت، آنها نیاز به دیالیز اگر شرایط بیماری خود بسیار جدی است نیست. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد بیماری کلیه و دیالیز را ببینید.

در درمانگاه، پس از کراتینین بیمار سطح بالا به 8.0 یا بیماری وارد بیماری کلیوی end مرحله، دکتر دیالیز به آنها توصیه خواهد شد. بر اساس سال بسیاری از ما تجربه درمان، لازم نیست برای افراد مبتلا به کراتینین 4.3 برای شروع دیالیز، اگر وضعیت آنها را می توان از بدتر شدن متوقف شد، آنها خواهد شد جلوگیری از دیالیز. همچنین، دیالیز درمان شایع ترین نارسایی کلیه است اما می تواند عملکرد کلیه بازیابی کنید و یا از بین بردن سموم مولکولی و micromolecular وسط.

در حال حاضر یکی از مشکلات بزرگ تعداد زیادی از پروتئین در ادرار است. از دست دادن پروتئین در ادرار می تواند هیپرلیپیدمی، که خطر ابتلا به ترومبوز به طور قابل توجهی افزایش می شود. اگر اشکال ترومبوز در کلیه ها، آن می تواند جریان خون طبیعی در کلیه تاثیر می گذارد. ممکن است سریع کاهش عملکرد کلیه شود.

بنابراین مهم ترین چیز این است برای از بین بردن آن سموم را از بدن بیمار، حفظ عملکرد باقی مانده کلیه و کلیه عملکرد بهتر. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یکی از روش های درمانی موثر برای این وضعیت، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، آنها را اطلاعات را به صورت رایگان ارائه می کنند.

اگر شما بیمار با کراتینین 4.3 و پروتئین نشت هستند و می خواهند بدانند که آیا شما باید دیالیز را یا نه، شما می توانید ایمیل به ما با برخی از اطلاعات دقیق فرستاده می شود، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. همه اطلاعاتی که ما تامین بدون پرداخت هزینه است، بنابراین انجام مردد با ما تماس بگیرید نیست.





:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: